Hôtesse de l'air, steward, cabin crew, PNC, Personnel navigant commercial Index du Forum Hôtesse de l'air, steward, cabin crew, PNC, Personnel navigant commercial
Le site I'mPNC est heureux de vous accueillir sur ses pages et son forum.Il est dédié aux PNC (hôtesse de l’air et steward) et futurs PNC.Vous y trouverez des informations utiles pour débuter(centres de formation, adresses pour la visite médicale...)

PNC Francais...PNC Du Monde...Exprimez-Vous C'est Votre Forum. Forum ouvert aux non inscrits aussi !! 
SkyCrew recruits, trains & employs cabin crew to Fly on Ryanair aircrafts in Morocco, for more info www.skycrewinfo.com
Confirmation of the job and the obligation to be in Dubai

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Hôtesse de l'air, steward, cabin crew, PNC, Personnel navigant commercial Index du Forum -> Hôtesse de l'air, steward, cabin crew, PNC, Personnel navigant commercial -> FORUM Emirates Fly
Sujet précédent :: Sujet suivant  
wondo

MessagePosté le: Jeu 14 Aoû - 14:12 (2008)    Sujet du message: Confirmation of the job and the obligation to be in Dubai Répondre en citant Back to top

In English.
I have two questions:
1) Is it oblige to apply for the Cabin Crew job in Fly Emirates only when you live in Dubai? Because I use to travel to Dubai and it is easy for me to get visa by anytime.

2) After finishing to fill the application for Cabin Crew job in Fly Emirates or submit my application, when approximatively I can expect a response for the acceptation of the job as a Cabin Crew member?

En Francais.
J ai juste deux questions:

1) Est il obligé de soumettre sa demande de travail comme Steward a Fly Emirates seulement si on est ou on vit à Dubai.

2) Après avoir soumis le formulaire de candidature à Fly Emirates comme Steward, quand exactement peut on espérer recevoir une réponse de l acceptation pour commencer le travail à Fly Emirates?

Publicité

MessagePosté le: Jeu 14 Aoû - 14:12 (2008)    Sujet du message: Publicité Back to top

PublicitéSupprimer les publicités ?

Admin
Administrateur

Féminin
Votre compagnie: CE

MessagePosté le: Jeu 14 Aoû - 16:47 (2008)    Sujet du message: Confirmation of the job and the obligation to be in Dubai Répondre en citant Back to top

Hi Wondo,

You are not obliged to live in Dubai to be able to apply for Emirates Fly ! But you have to apply by internet then you will be invited to attend an open day which is a kind of interview. I do not think that they have any open day in Cameroon ! but you can attend to one of their open days any where in the world if you can; sometimes they have open days in Dubai itself. In Africa they have often open days in Morocco ! Normally when you apply on internet you get an answer after one month, but it depends it can take one week, two as it can take one month, two or more !!!

I hope that I have answered all your questions. Do not hesitate to ask us if you have any more questions. Okay

Regards,

Admin, I'mPNC

http://pnc.vraiforum.com

morsi
Invité

MessagePosté le: Lun 21 Sep - 06:32 (2009)    Sujet du message: Confirmation of the job and the obligation to be in Dubai Répondre en citant Back to top

salut, je suis un jeune de 19 ans, j ai eu mon bac et je suis orienté a une bonne faculté, mais ça ne me satisfait pas car ce qui me plait c est être un steawart je suis un beau garçon, blond yeux vert 1m78 je suis en parfaite santé je métrise bien la langue française, ma langue parentaire c est l arabe, je suis tunisien je vie en tunis et je métrise a un niveau moyen l anglais.
que puis je faire pour être un steawart aussi vite que possible.
répondez moi s.v.p
voici mon e mail: morsi_hard@hotmail.com
et mon numéro de téléphone 0021621106008

Ouaja Aymen
Invité

MessagePosté le: Jeu 31 Déc - 14:53 (2009)    Sujet du message: an application for steward 's job Répondre en citant Back to top

I'm a tunisian boy.I get a deploma of a steward from the international air lines crew in Tunisia.I have different knowledge about different cultures besides i'm fluent in English ,French and Italian, above all i like contact with people from different nationalities that are why i feel i'm qualified for this job.
I'think that my talents ,my skills and my training in the international air lines crew school ,as flight attendant will add something new to your company.I would be thinkful if you accept me as a member of your team.

Invité
Invité

MessagePosté le: Jeu 31 Déc - 14:58 (2009)    Sujet du message: Re: an application for steward 's job Répondre en citant Back to top

[quote="Ouaja Aymen"]I'm a tunisian boy.I get a deploma of a steward from the international air lines crew in Tunisia.I have different knowledge about different cultures besides i'm fluent in English ,French and Italian, above all i like contact with people from different nationalities that are why i feel i'm qualified for this job.
I'think that my talents ,my skills and my training in the international air lines crew school ,as flight attendant will add something new to your company.I would be thinkful if you accept me as a member of your team.
This is my email:aymenouaja@hotmail.fr
Tel:22993450

Ouaja Aymen
Invité

MessagePosté le: Jeu 31 Déc - 15:02 (2009)    Sujet du message: Re: an application for steward 's job Répondre en citant Back to top

[quote="Ouaja Aymen"]I'm a tunisian boy.I get a deploma of a steward from the international air lines crew in Tunisia.I have different knowledge about different cultures besides i'm fluent in English ,French and Italian, above all i like contact with people from different nationalities that are why i feel i'm qualified for this job.
Thi's mon email:aymenouaja@hotmail.fr
Tel:22993450

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 04:57 (2016)    Sujet du message: Confirmation of the job and the obligation to be in Dubai Back to top

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Hôtesse de l'air, steward, cabin crew, PNC, Personnel navigant commercial Index du Forum -> FORUM Emirates Fly Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation

Cobalt 2.0 phpBB theme/template by Jakob Persson.
Copyright © 2002-2004 Jakob Persson